På kvällen fredagen den 14:e november kommer vi att uppgradera Work2Go.
Arbetet kommer att påbörjas klockan 20:00 och beräknas att vara klart innan lördag 02:00.
Under tiden som arbetet pågår kommer tjänsten ej att vara nåbar. Inkommande e-post kommer dock att lagras och finnas tillgänglig så fort vi öppnar tjänsten igen.
Har du installerat Outlook-tillägget och synkar ditt Work2Go-konto med Outlook?
Då behöver du även göra en uppdatering av tillägget på din dator.
Om tillägget inte uppdateras automatiskt när du startar Outlook efter vår uppgradering, så kan du enkelt uppdatera det själv. Läs hur på vår hemsida: Uppdatera Outlook-tillägget
Vill du installera Outlook-tillägget för att synka ditt Work2Go Pro med Outlook?
På vår hemsida kan du hämta installationsfilen och läsa mer: Installera Outlook-tillägget
OBS! Vänta med installationen tills Work2Go har blivit uppgraderat.
Vi hoppas att störningen kommer blir minimal och att du blir nöjd med de nya funktionerna och förbättringarna som inkluderas i den nya versionen.
Datum och tidpunkt för planerat driftavbrott
Fredag, 14 november, 20:00 – 02:00 (lördag)
Comments are closed.