Synkronisera Work2Go med Outlook [PRO]

För att kunna synkronisera Work2Go med Outlook behövs ett tillägg

Installera tillägg och lägg upp konto:

1. Ladda ner tillägget till din dator Installationsfil för Outlook 64bit.
Om du har problem med 64bit, välj 32bit Installationsfil för Outlook 32bit
Spara filen. Dubbelklicka på den för att köra igång installationen >  Nästa.

2. Acceptera villkoren > nästa och nästa för att starta installationen.

3. Klicka Stäng när det är klart.

 

4. Starta Outlook och skapa konto. Ange din e-postadress.

5. Välj Let me set up my account manually och klicka på Connect.

6. I rutan Avancerad installation väljer du Other

 

 

7. Välj Zimbra Collaboration Server > Connect

 

 

 

 

 

 

 

8. Fyll i Server namn: m.work2go.net samt din e-postadress och lösenord

Nu börjar information att synkroniseras från ditt Work2Go till Outlook.

Comments are closed.