Etiketter

Ordning och reda – pengar på fredag!

Vet inte helt varför jag gillar det uttrycket. Det finns väl en liten ordningsmänniska inom mig helt enkelt. Kanske inte så konstigt att jag fastnat för just etiketter i Work2Go ändå. Med dem kan jag sitta och markera lite allt möjligt i mitt konto. Färgglatt och fint blir det med! Du kan till exempel markera meddelanden som hör ihop eller lyfta fram de som är lite mer viktiga eller mer brådskande än andra med etiketter. Och med hjälp av filter kan du även få inkommande mejl markerade automatiskt.

Men det är absolut inte bara bland mejlen som etiketter är en lysande funktion. Om du snabbt och enkelt vill ta fram vissa kontakter, utan att ha dem samlade i en och samma Adressbok eller Kontaktgrupp, kan du markera respektive kontakt med en etikett och därefter gör en sökning. I Kalendern kan du sortera och hålla koll på olika möten med hjälp av etiketter och när man arbetar med filer och dokument är ju markeringar av detta slag givet. Det går dessutom att använda flera etiketter på ett och samma objekt, vilket är en väldigt användbar funktion då en och samma fil, kontakt, mejl eller dylikt ska användas i olika sammanhang samtidigt.

Söka efter etiketter är jättelätt. Det är bara att dubbelklicka på etiketten i fråga i den vänstra kolumnen och du får fram samtliga inom just den delen av Work2Go som du befinner dig i. Du kan självklart även använda den avancerade sökfunktionen.

Läs gärna mer i länkarna och börja använd de där färglada etiketterna nu!

Nästa gång tar jag greppet om min iPhone och ser hur smidigt den fungerar med mitt Work2Go-konto.

helenahelena_sign

MailRelate

För avancerad utskicks-funktionalitet, såsom statistik över vilka mottagare som öppnat ditt utskick mm kan du beställa WebbPlatsens tjänst MailRelate. Kontakta oss om du är intresserad så berättar vi mer.

Comments are closed.